Svaki naš klijent ima posao koji je jedinstven i ima svoje izazove, ciljeve i proračun i sukladno tome je potrebno indvididualno definirati cijenu rada virtualnog asistenta.
Zato se prilagođavamo specifičnim potrebama svakog klijenta i za svakog klijenta radimo personaliziranu ponudu.Definiramo našu cijenu prema svakom klijentu posebno. Svaki klijent kod nas dobiva podršku koja mu je potrebna, prema njegovim potrebama, tako da on plaća samo usluge koje dobiva od naših virtualnih asistenata.
Kako funkcionira naš prilagođeni model cijena rada virtualnog asistenta prema klijentima?
Personalizirane konzultacije
Na konzultacijama se upoznajemo s poslovanjem klijenta, njegovim ciljevima i zadacima oko kojih treba pomoć. Naš tim provodi temeljito savjetovanje kako bismo razumjeli sve zahtjeve klijenta i odredili opseg potrebne podrške.
Prilagođeni prijedlozi
Na temelju informacija prikupljenih tijekom savjetovanja, dajemo personalizirane prijedloge za pakete virtualnog asistenta koji su u skladu s potrebama klijenta. Bilo da klijent treba nekoliko sati podrške tjedno ili stalnu pomoć, preporučujemo paket koji najbolje odgovaraju proračunu i ciljevima klijenta.
Fleksibilne satnice
Naš model određivanja cijena temelji se na satnicama, što omogućuje klijentu da plati samo vrijeme koje je utrošeno na rad na njegovim zadacima.
Bilo da klijent treba pomoć za određeni projekt ili stalnu podršku našeg virtualnog asistenta, nudimo fleksibilne opcije koje odgovaraju njegovom rasporedu i proračunu.
Transparentne cijene
Naše cijene prema klijentima su transparentne. Naš tim radi detaljnu analizu troškova i objašnjava jasno, tako da svaki klijent razumijete što točno plaća. Nema skrivenih naknada ili iznenađenja – samo otvorene cijene.
Transparentno mjerenje utrošenog vremena
Naši virtualni asistenti koriste različite aplikacije za mjerenje vremena koje provedu radeći za naše klijente. Koriste alate ovisno o svojim preferencijama i potrebama klijenata.
Najčešće se koristi alat Clockify kojim se detaljno prati vrijeme po projektima i klijentima. Tajmer se jednostavno pokreće kad se počinje s radom i zaustavlja kad je posao gotov. Tako se prati koliko vremena određeni virtualni asistent provede na određenom zadatku.Također ovaj alat pruža mogućnost generiranja izvještaja i dijeljenja podataka s klijentima. Ostali popularni alati koje naši virtualni asistenti koriste su: Toggl, Harvest, Hubstaff i drugi.
Ovi alati pružaju našim virtualnim asistentima učinkovite načine za mjerenje vremena i pružaju transparentnost u radu prema klijentima. Naši klijenti plaćaju samo one sate koji su stvarno odrađeni za njih.
Prilagodljiva rješenja
Kako poslovanje klijenta raste i razvija se, tako i mi možemo proširiti naš paket usluga koje pruža naš virtualni asistent. Bilo da treba povećati broj sati ili prilagoditi opseg usluga, mi se prilagođavamo cijenom prema klijentu kako bi naše usluge bile usklađene s potrebama svakog klijenta.
Zaključak
Predani smo svojim klijentima koji dolaze iz različitih tvrtki svih veličina. Pristupačni smo i nudimo prilagođena rješenja koja potiču učinkovitost i produktivnost. Definiramo cijene prema klijentima personalizirano.
Kontaktirajte nas već danas na ovoj poveznici kako biste zakazali svoje personalizirane konzultacije i otkrijte kako usluge naših virtualnih asistenata mogu podići vaše poslovanje na višu razinu.