ADMINISTRATIVNI POSLOVI
Korištenjem usluga virtualnog asistenta, poduzetnik je rasterećen od mnogobrojnih svakodnevnih zadataka u vođenju poslovanja te se može u potpunosti posvetiti aktivnostima core businessa
Koje usluge pružamo
ADMINISTRATIVNI POSLOVI
- planiranje rasporeda
- kalkulacija cijena
- rezervacija termina
- planiranje i organizacija sastanaka, putovanja i raznih događanja
- upravljanje datotekama
- unos podataka
- izrada proračunske tablice
- izrada raznih izvještaja
- izrada bankovne dokumentacije za kredite
- organizacije dokumentacije za ishođenje radnih dozvola i dozvola boravka za strance
- kompletiranje dokumentacije za razne projekte
- izrada poslovnih dopisa i kontakt sa vanjskim suradnicima
- poslovna komunikacija – pismeno i usmeno, na hrvatskom i engleskom jeziku
- izrada PowerPoint prezentacija
- priprema i slanje newslettera
- izrada i kompletiranje dokumentacije za EU projekte, poslovne planove i HZZ sredstva potpore
- projektno izvještavanje
- kupovina uredskog materijala i potrepština
- istraživanje tržišta